Videoblogg 02 – Quito del 1

Så her er den. Rundt 8 uker etter hjemkomsten er endelig videobloggen fra mine første dager i Quito klar. Jeg ser jo nå at jeg burde filmet mer, men det får så være. Blod (bokstavelig talt), svette, tårer (ikke helt bokstavelig) og hardt arbeid har stått i veien for framgang på bloggen.

Det nærmer seg innsamling. Dato for når jeg starter er ikke helt klar enda. Samarbeider tett med Lungekreftforeningen (og glad er jeg for det!) for å få til noe veldig bra. Jeg har troen på meg, på dere og resten av Norge. Minst 1 million til Lungekreftforeningen, det klarer vi sammen, ikke sant?

Her er vlog 02:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg