Vakre fjell i lekekassen

Så var det helg igjen (altså for 2-3 dager siden), og det betyr gjerne fjelltur for min del. I vår egen lekekasse er det ikke langt unna flotte fjellformasjoner. Fjell er fascinerende! Fjell er tøft. Fjell er interessant. Det er slike turer som motiverer. Det er slike turer som gjør trening morsomt. Hver gang jeg trener har jeg Kilimanjaro og kreftsaken i bakhodet. Jeg skal faktisk løpe opp og ned et fjell på 5895 meter, og ca. 50 km. Det er ganske langt det. I tillegg skal jeg jo samle inn hele 1 million kroner. Det er mye penger det. Men jeg skal klare det, og jeg håper dere har mulighet til å hjelpe.

 

Lyngsalpan “bader” i sol. Badet, er kanskje mest riktig å bruke. Kent Raymond, min gode venn i forgrunnen. 
Fortsatt Lyngsalpan. Fortsatt Kent Raymond…

 

Vi var litt bekymret for at lyset, eller mangelen på det, skulle gjøre det vanskelig å komme helskinnet ned. Men vi begge er så unge at vi ser som ei ugle! Easy peasy! Men vi burde sikkert startet 30 minutter før… Eller somlet mindre (les: filmet mindre). Men hadde vi ikke filmet, hadde vi ikke fått denne filmen. Filming av Kent Raymond Johansen og meg. Redigert av meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg