Til fjells, igjen.

Hamperokken til venstre

 

I dag ble det ny tur til Bønntuva. Med truger. Utsikten fra toppen er brukbar. Jeg har sikkert rundt åtte turer til Fløya og Bønntuva. Jeg tipper kun én eller to turer har foregått uten vind. Hadde jeg hatt vindmølle på ryggen, så hadde jeg garantert samlet strøm til huset for et helt år, i hvert fall! Jeg investerte i noen superbillige briller (fra eBay!), med beskyttelse, eller hva det noe enn heter. Og det fungerte utmerket som, ja, beskyttelse. Ta en titt:

I’m a badass motherf… jeg mener, det var virkelig mye vind ute, så jeg hadde godt av beskyttelse.
Skummel mann på vei mot toppen…

 

Se nøye på buksa. Det er Sweet Protection fra Pyramiden Sport. Genial bukse. Helt sweet beskyttelse! Sweet! En ting som ikke er sweet, er turen ned, med truger. Jeg prester gang på gang å snuble. Hele fokkings tia (mhm, mye fokk i denne vinden…). Jeg løfter føttene bevisst for å unngå å sparke piggene/broddene/stegjernet i snøen. Ikke snakk om, altså. Komedie på høyt nivå, for de som ser på. Snublefrie truger ønskes!

Når turen er over, skal klærne av.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg