Påskeferie! Eller er det nå det?

Som vanlig starter jeg noen innlegg med en liten intro til hvorfor jeg blogger. Blogginnleggene gir kanskje litt mer mening da. Kort og greit, så skal jeg samle inn penger til kreftsaken. Jeg skaper oppmerksom rundt innsamlingen (innsamlingen starter til høsten) ved å gjøre noe så gøy som å løpe opp og ned Kilimanjaro på under ett døgn. Les mer om prosjektet her:

Kilimanjaro på under ett døgn, for kreftsaken

Min påske startet med å levere inn enzymologi-journalen. Deretter tok jeg meg en liten Oslo-tur med kjæresten. Der ble det både hotell, spa og indisk + alvorlig mett! Hvis du har planer om å dra til The Well, ta gjerne kontakt med meg, så skal jeg gi deg et lite tips eller to.

Kan ikke dra til Oslo uten joggeskoene. Jeg tok meg en runde i downtown Oslo. Sprang på følelse. Ante ikke hvor jeg var. Så bare etter Oslo Plaza sånn at jeg sånn høvelig visste hvor jeg var. I Oslo var det rene vårstemningen. Jeg gleder meg til det blir mindre snø her i Tromsø!

Hovedstadsløping

 

Tilbake i Tromsø er det ikke så veldig mye som minner om ferie. Jeg fortsetter med det vanlige. Skole, trening og jobb. Også blir det kanskje litt sjokolade i ny og ne… Men det er likevel godt med ferie.

Nå begynner det å nærme seg Kilimanjaro-bestilling. 2. eller 3. februar er datoen jeg skal løpe fra ca. 1600 meter over havet til 5895 m.o.h, og så tilbake til 1600 m.o.h, fordelt på ca. 50km på under 24 timer. Det høres kanskje ikke så imponerende ut, men husk at det er høyt, bratt og tynn luft.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg