Mental styrke, med en morsom video

Når jeg skal samle inn minst 1 million kroner til kreftsaken trenger jeg mental styrke til å ta den ene etter den andre telefonen for å be om støtte. Jeg må i tillegg jobbe hardt for å finne måter å samle inn et så stort beløp. I tillegg skal jeg jo løpe opp og ned Kilimanjaro på under ett døgn, og da trenger jeg i hvert fall mental styrke. For der vil jeg garantert ha lyst til  gi opp, helt sikkert opp til flere ganger. Der må jeg tåle smerte, lenge.

Ok, jeg tar en selverklæring, og erklærer videoen min morsom. Mental styrke er så mye, men kort fortalt kan den mentale styrken hjelpe deg å utvikle deg. Det gjelder å fokusere på det positive framfor det negative. Fortelle hjernen din at ikke alle signaler er nødvendige å høre på. Én av de er smerte. Selv om du har det vondt, så betyr det ikke at du umiddelbart skal forkaste smertene, og bevege deg over i komfortsonen din. Tør å beveg deg utenfor, og bli der. I hvert fall en liten stund.

Denne videoen kan gi et lite innblikk i hvordan hjernen jobber, hvordan negativitet og positivitet drar deg fra den ene til den andre siden.

90-gradern: Min rekord er 3 minutter og 5 sekunder. Hva er din rekord?

 

Og når film spilles inn, så må det til ekstra og stabilt lys.

Mitt eget lille filmstudio…
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg