Konkurransen – vinnere

Reklame | Clarion Collection Hotel Aurora

Gavekort til vinnerne

Konkurransen gikk ut på å tippe hvor lang tid jeg kom til å bruke opp og ned Kilimanjaro, samt hvor mye jeg klarte å samle inn til Lungekreftforeningen (innen 8. februar). Jeg kom i mål på 13 timer og 58 minutter. Innsamlet beløp ble 70900kr + (Facebook) + 15550kr (Vipps og konto) = 86450kr. Fra 9. februar til og med 29. februar forlenget jeg innsamlingsaksjonen, og her kom det inn 15800kr. Det totale innsamlede beløpet ble 102250kr. Beløpet er høyere, men en del merket ikke innbetalingen, så jeg vet ikke om det gjelder min innsamling eller andres, og kan av den grunn ikke bli tatt med i konkurransen.

Takk til alle som bidro i innsamlingen, og takk til alle som trodde jeg skulle klare å samle inn 1 million, samt løpe på under 10 timer. Dessverre gikk det ikke denne gangen.

 

Vinneren gjettet 10 timer og 38 minutter.

Gratulerer Ragnhild Johansen. Et gavekort fra Clarion er på vei til deg.

 

Vinneren tippet 133 560 kr

Gratulerer Ingebjørg Kaino Omma. Et gavekort fra Clarion er på vei til deg.

 

Tusen takk til Clarion Collection Hotel Aurora i Tromsø som stilte med gavekort.

https://www.facebook.com/clarioncollectionaurora/

https://www.guestreservations.com/clarion-collection-hotel-aurora/booking?gclid=CjwKCAjwhOD0BRAQEiwAK7JHmJI5YbtZvlRpzLTdR80LtGgeP-uNVYLF7ZDDMmbFwvv6HER-woECzhoC8BsQAvD_BwE

https://no.tripadvisor.com/Hotel_Review-g190475-d206348-Reviews-Clarion_Collection_Hotel_Aurora-Tromso_Troms_Northern_Norway.html

2 kommentarer
    1. Det va kjempeartig å vinne et av gavekortene. Men det beste hadde vært om du, Øystein, hadde nådd målet om å få inn 1 million kr 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg