Kilimanjaro – løpeturen – video edition

Mange fikk med seg løpeturen min i tekstform. Se link:

Kilimanjaro – Løpeturen – Finalen – Eksamen

 

Se også innsamlingsaksjonen min:

https://www.facebook.com/donate/1019871225055432/1019871235055431/

 

Nå er jeg ute med en video. Den er nesten 20 minutter lang, men det må være såpass. Hvis ikke får du ikke en følelse av hvor tungt jeg hadde det. Jeg kunne laget en video på 1 time, men det blir altfor langt. Jeg filmet mye, og for å vise hvordan jeg har det, snakker jeg åpent om følelsene mine. Normalt holder jeg slike ting for meg selv. Men for at dere skal få være med inn i hodet mitt, er det nødvendig å gjøre det høyt.

 

Det å klage åpent og for alle, vil være med på å gjøre det du gjør, enda vanskeligere. Klagingen er i grunnen de negative følelsene, følelser som ikke bør få for mye oppmerksomhet. Det er viktig å fokusere på det positive. De gode tankene. Det er de som får deg opp og bort.

 

Nå skal det løpes!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg