Innsamlingsaksjonen – Lungekreftforeningen – spre budskapet

Innsamlingsaksjonen finner du her:

https://www.facebook.com/donate/868360433565441/

 

Nå begynner det for alvor å nærme seg slutten på innsamlingsaksjonen, og jeg er laaaaangt fra å nå målet på én million. Det drypper stadig inn små summer, men summene kommer ikke hyppig nok. Utfordringen er å nå ut til den store bredden, bredden som sørger for at innsamlingsaksjonen lever sitt eget liv. Det er det som er drømmen.

 

Det har vært snakk om å få meg på God Morgen Norge, og jeg var en stund optimistisk, men nå begynner optimismen å forsvinne litt. Jeg drømte faktisk at jeg satt i sofaen og bablet i vei om prosjektet mitt. Det neste som skjedde var at jeg over natten hadde fått inn over 2,5 millioner kroner. Skuffelsen var stor da jeg våknet, og innså at det var en drøm. Denne drømmen håper jeg blir virkelig. Hvorfor skal ikke jeg, eller mitt prosjekt få TV-tid? Er det ikke unikt nok? Er det ikke spennende nok? Er det ikke interesse nok? Hvorfor vil ikke media ha meg? Klager jeg…? Bare vent til du får så filmen fra løpeturen min opp og ned Kilimanjaro. Klaging får en helt annen mening.

 

Jeg håper alle som leser innlegget kan tipse media om saken. Jeg gjør det jevnlig. Kanskje de bare har blokkert meg? Kanskje de ikke ser meg? Hvis dere alle sender inn tips, da må det jo skje noe? Sammen er vi sterke, er det vel noe som heter?

 

VG, TV2, NRK, Dagbladet, can you hear me?!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg