Forbereder meg til Kilimanjaro

Jeg begynner nesten å forvente at alle kjenner til prosjektet mitt, men det vil jo alltid være nye som kommer til bloggen min. Hvorfor jeg blogger kan du lese her: https://fjelltoppen.blogg.no/1529652564_hvordan_og_hvorfor.html

Beklager til dere som ventet på blogginnlegg i går, men akkurat i vinduet jeg skulle skrive lå bloggen nede for telling. Måtte bare krype i loppekassa før det blir altfor sent.

Ok, så er jeg kanskje ikke så tradisjonell hele tiden, men jeg gjør i hvert fall en innsats. På sett og vis… Kidsa på jobb (Extra Storelva), altså de som er halve alderen min mener jeg må forberede meg på klatring. Det resulterer i at HMS ikke alltid er i fokus.

Jeg blir sendt i høyden. Jeg må jo tross alt venne meg til det…

 

Onsdag er treningsfridagen min (selv ambisiøse gamlinger trenger litt hvile i ny og ne), men det er ikke alle som er helt enige i at det er så lurt, så da blir det utfordringer på jobb. Er det ikke i butikken, så er det på lageret.

Kan jo ikke si nei til en utfordring… 

 

Jeg kan jo ikke gjøre alt selv, så tidvis trenger jeg hjelp, og da er det godt hjelpen ikke er langt unna.

Godt med lange venner…

 

Onsdager er gode dager, da trenger jeg ikke trene. Det er likevel nok å bruke tiden på, spesielt når du er student, og i hvert fall når det snart nærmer seg eksamen i kjemi. Mellom alle slagene er det godt å ta seg en hvil, spesielt når lange venner ikke er tilgjengelige.

Tar meg en liten hvil.

 

Og ellers har jeg det bare bra, sånn bortsett fra at jeg må lese kjemi (som egentlig er interessant, men vanskelig). Noen som vil se over labjournalene mine?

Takk til Ask Jaran (kult mellomnavn!) og Martine for fotografjobben og idéen. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg