Endelig er jeg på VG

Endelig er jeg på VG. Eller… VGTV for å være mer nøyaktig. Og det har kostet, for å si det slik. Jeg har ikke tall på hvor mange e-poster jeg og kjente (og ukjente) har sendt for å tipse om prosjektet mitt. Lokale medier har snappet opp prosjektet, så noe omtale har jeg fått. Men nå har endelig én av de store kastet seg på, så nå håper jeg innsamlingsaksjonen får jeg seg et hopp – bare dager før den avsluttes.

 

Innsamlingsaksjonen til Lungekreftforeningen:

https://www.facebook.com/donate/1019871225055432/

 

Prosjektet har altså bestått i å løpe opp og ned Kilimanjaro, samt samle inn penger til Lungekreftforeningen. Mitt første mål var opp og ned på under 24 timer, men justerte det etter hvert til under 10 timer. Det ble altså i det drøyeste laget. Men jeg kom meg både opp og ned.

Link til VG:

https://www.vgtv.no/video/192742/loeper-opp-kilimanjaro-paa-ti-timer

Endelig i riksmedia!

 

Link til videoen i sin helhet:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg