Dette har ingen før gjort for Lungekreftforeningen

Nå starter endelig innsamlingen. Innsamling har mange gjort, men ingen har kombinert det med å løpe opp og ned Kilimanjaro på under ett døgn. Det gjør nemlig jeg. Men hvorfor i huleste må jeg løpe for kreftsaken? Ja, så var det nå dette igjen da. Det har vært diskutert flere ganger, og mange forstår ikke hvorfor jeg absolutt må løpe for en sak.

Min aller største drøm, relatert til dette prosjektet, er å komme i medias gullgruve. På riksdekkende TV. På den måten vil jeg nå ut til så utrolig mange flere enn hva jeg får til nå. I forkant av store innsamlingsaksjoner, som krafttak mot kreft, er det ofte en del reklamevirksomhet i forkant. I tillegg ringer bøssbærere på døra, og spør om støtte. Min reklame for prosjektet er “Opp og ned Kilimanjaro på under ett døgn”. Det skulle jo liksom slå an. Det skulle jo ta helt av.

“I helvete, skal han opp og ned Afrikas høyeste fjell på under 24 timer?! Han må vi følge. Dette blir kult”.

Noe sånt hadde jeg håpet på. Fra enda flere enn det jeg har. Men jeg har innsett at det ikke var så enkelt. Det var jo løpeturen som skulle være magneten til innsamlingsaksjonen. Men jeg gir ikke opp. Nå starter innsamlingsaksjonen, og da går vi inn i en ny fase. Ny mulighet for å nå ut til folk.

Enn om jeg hadde løpt hjemmefra til Afrika? Lurer på om det hadde slått an?

Du kan støtte direkte via innsamlingsaksjonen på Facebook, men du kan også støtte vi Vipps og konto (Lungekreftforeningen sin: www.lungekreftforeningen.no ). Dersom du velger Vipps eller konto, er det veldig viktig at du merker den med “mintopp”. Dette for at vi skal vite at pengene går til mitt prosjekt.

Facebook: https://www.facebook.com/donate/868360433565441/

Vipps: 523205

Konto: 1202.31.61298

Ingen kan hjelpe alle, men alle kan hjelpe én. Og hjelp kan være så mye. Det kan være bidrag i form av penger, framsnakke innsamlingsaksjonen og prosjektet mitt, samt dele innsamlingsaksjonen. Dersom du ikke har mulighet til å bidra med penger, håper jeg du har mulighet til å dele. Da når jeg ut til mange flere. Og mange flere betyr at det er større sjanse for å nå målet på 1 million kroner.

Dersom alle som gir, gir 150kr, holder det med 6666 personer. Det er kun 9% av befolkningen i Tromsø. Det er ikke mange det. 9% av Norges befolkning er 477000. Dersom 9% av befolkingen i Norge gir 150kr, blir den totale summen over 71 millioner kroner! Hvis 1% gir, blir det 8 millioner kroner. Det er ikke mer som skal til. Tenk om vi klarer det. Tenk så kult!

Takk for din støtte!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg