Sans Senja – Aurora Run

I morgen løper jeg Aurora Run. Løpet måtte flyttes til Finnsnes på grunn av skiftende vær, og for å unngå å avlyse var det tryggest å flytte. Løpet er 16 kilometer fordelt på 770 høydemeter. Laster du ned appen RaceOne, søker opp Sans Senja Aurora Run og deretter Øystein Haugen, så har du mulighet til å følge meg. Jeg løper sammen med Kent Raymond Johansen, så hvis vi skilles så har vi enten blitt uvenner eller egoister…….. Løpet starter 14:00 for oss som løper med tid. Det betyr at det har blitt mørkt, så hodelykt er nødvendig. Det blir interessant! Gleder meg, tror jeg. 

PS: Beklager bruken av “så”… Det ble litt i overkant, så beklager.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg