Jeg har fått meg sponsorer

Hei på dere!

Nå er det lenge siden jeg har vært innom, så det hadde kanskje vært passende med en annen åpning…?

Heia bloggen, og takk for sist! 

Jeg har fått meg utstyrsponsor og enda en treningssponsor! Hoka Norge ( https://www.hoka.no) (Hoka One One) og Pyramiden Sport ( https://www.pyramidensport.com) sponser meg med to par sko i sesongen, altså seks par sko totalt. Det gleder meg veldig, for jeg kommer til å bruke en del løpesko framover. I tillegg til at Eirik Haugsnes trener meg, sponser Kraft sportssenter ( https://kraftsportssenter.no) meg med trening. Christoffer Remøy Endresen hjelper meg også som coach. Så nå har jeg fire/fem hjelpere. Nå håper jeg flere tør å satse på meg.
Her er to av skoparene jeg har fått sponset av Pyramiden Sport og Hoka One One

Jetlag (les: ferie på Bali) er forbi og hverdagen, sånn uten ferie mener jeg, er godt i gang. Jeg har altså sagt opp jobben min og startet på studier. Nå skal jeg bli bioingeniør. Starten har vært overveldende (sensommerens mest brukte ord!). Etter 12 år i arbeidslivet er det et lite, men forventet, sjokk (sensommerens mest brukte setning!). Nye lærere, studenter (og venner), klasserom (eller auditorium som er litt kult å si), apper, timeplaner, forelesninger, innleveringer og forberedelser er bare litt av det jeg og andre møter. 

Jeg har tre måter å komme meg til skolen på. Jeg mener universitetet. Bil, buss eller sykling. Løping tror jeg ikke jeg orker å vurdere. Tanken på å komme som en svettklump til forelesning frister ikke. Det ryktes jo om en dusj på skolen, men svette klær som henger på ledige knagger forpester medstudenter. «Ah, der er han der  Svettebob som blogger», kommer til å bli skoleårenes mest brukte setning (og det er ikke av meg…).Konklusjonen blir da: Sykling når det er oppholdsvær og buss eller bil hvis jeg blir våt av å sykle til universitetet. Det skal ikke være enkelt!

Nå har tåa leget seg veldig bra. Fortsatt litt øm i foten og trøbbel med kneet (les: alderdommen (mine ord)), men etter mishandling hos fysioterapeuten vil dette gå seg til. I starten blir det sykling og roing. Styrke kommer i tillegg. Noen er kanskje skeptisk til ambisjonene mine. Først en overbelastning, så ei knekt tå og deretter en reaksjon i musklene etter tåbruddet. Jeg er ved godt mot!

Avslutter med denne. Store Blåmann i bakgrunnen.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg