Dette er meg

Jeg er over gjennomsnittet glad i søtsaker. Det er derfor jeg trener, for hva ville jeg gjort uten? I 30 årene (foreløpig) med vanlige tegn til alderdom. Litt bekymret for framtiden, men ellers mest bekymret for sykling i regnvær. Kanskje det er derfor jeg nå har begynt med løping? Jeg fotograferer og filmer, for hva skulle jeg gjort uten? Malt?

Oppmerksomhet har aldri vært min greie, så jeg er nå et godt stykke utenfor min komfortsone. Jeg håper å lære og utvikle meg selv ved å bevege meg utenfor det trygge element.

Jeg studerer for å bli bioingeniør der målet er å jobbe med kreft.
Jeg er nysgjerrig og stiller en del spørsmål. Det vises vel av teksten over.
Jeg er målbevisst og nekter å gi meg!

Og ellers, så er matte ganske gøy!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg