Dag 38

Først en liten gladnyhet. Jeg har fått saken min på trykk i iTromsø:

https://www.itromso.no/pluss/eksklusiv/2018/06/26/?-Dette-er-ikke-bare-et-personlig-mål.-Her-har-jeg-også-mulighet-til-å-gjøre-noe-for-andre.-17004261.ece

Det er gledelig at avisen tror nok på meg til at de trykker en artikkel, eller reportasje som de selv kaller det.
Saken er pluss, men for 1kr (uten binding) kan du lese så mye du vil ut august.

I dag hadde jeg min tyngste dag siden jeg startet løpingen for 38 dager siden. I utgangspunktet skulle jeg løpe 4×5 i en motbakke opp mot Sollidalsaksla. Jeg måtte stoppe etter 3. Det var rett og slett grusomt! Fra denne uke (27) løper jeg 3 ganger i uka. De andre dagene enten sykler eller ror jeg. Totalt havner jeg på rundt 5 økter i uka. Det holder foreløpig. Det er viktig at jeg ikke går på en smell. Jeg er også foreløpig uten et fullgodt treningsprogram, men det kommer når kroppen takler større mengder løping.

Klikk deg inn her hvis du vil se flere detaljer, segmenter etc fra dagens økt:
https://www.strava.com/activities/1683208959

Ellers er det mye å gjøre for å kunne nå ut til så mange som mulig. Både Christoffer Remøy Endresen og jeg er i gang med å forhøre oss om sponsing (av diverse utstyr) og hjelp til publisitet. I disse ferietider er det ikke veldig enkelt, men vi får mye positiv tilbakemelding. Vi har også fått avslag, noe som også er forventet. Tirsdag hadde jeg mitt første fysiske møte med en bedrift der jeg rett og slett spurte om de ønsket å være med på prosjektet mitt, og det er det mest ubehagelige jeg har gjort på lang, lang, lang tid. Det å be om noe, “tigge” ligger i grunnen ikke i min natur, men hvis jeg tenker meg om, så er dette en vinn-vinn-situasjon. Jeg sparer penger og bedriften får publisitet. Det fordrer selvsagt at så mange som mulig kjenner til Fjelltoppen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg