Mitt mål

Øystein her!

Fjelltoppen du ser i header’en er Hamperokken, ca. 30 minutter kjøring fra Tromsø. Hamperokken er et sort fjell som betyr at den er utfordrende med flere luftige partier. Det er ikke jeg spesielt glad i. Hamperokken er bare en bitteliten del av målet mitt. En bit i et puslespill. 

Hvorfor blogger jeg? Jeg har et mål jeg vil nå, og på veien mot målet vil jeg gjøre noe nyttig. Det nyttige er ikke en spesielt ny “ting” å gjøre, men målet mitt er relativt nytt. Derfor vil jeg foreløpig avvente litt med å røpe hva jeg har i tankene. Jeg blogger for å fortelle flest mulig om målet, bare på den måten vil jeg skape nok engasjement og nok hjelp. 

Dette er i første omgang et personlig mål. En motivasjon for å holde meg gående. Jeg har i all min tid bedrevet med idrett. Har alltid vært glad i å holde meg i bevegelse. Fotball har vært en sentral brikke i livet mitt, men i senere tid har sykling opptatt meg mest. Da motivasjonen for å sykle dabbet av fikk jeg prolaps og måtte i tillegg opereres (altså, jeg fikk ikke prolaps fordi det dabbet av. Eller… gjorde jeg det…?) I opptreningsperioden fikk jeg en ny motivasjon, og det er nettopp dette jeg skal bedrive med de neste månedene. 

Per nå samler jeg mest mulig informasjon, sender mail, tar kontakt, leser, ser video, spør og graver. I tillegg må jeg samkjøre publikasjoner. Når passer det å fortelle alle og enhver hva jeg tenker? 

________________________________________________________________________________________________________________________________

My goal

The peak in the header is Hamperokken, around 30 minutes by car from Tromsø. Hamperokken is categorized as a black mountain, which means it’s a challenging mountain with several steep and narrow sections. I’m not particularly fond of that. Hamperokken is just a tiny piece of my goal. A piece in a puzzle. 

Why do I blog? I have a goal, and on my way to achieve the goal I want to do something useful. The useful is not groundbreaking, but the goal, on the other hand is, not groundbreaking, but a bit new. That’s why I will keep my goal close to my chest for now. I’m blogging to let everyone know what my goal is, and by that I will generate enough involvement to get the help I need.

First of all, this is a personal goal. A motivation to keep me going. I have as long as I can remembered been doing sports. I have always loved being active. Soccer has been an important part of my life, but in mid twenties I started cycling. When I got tired of cycling, I got prolaps and needed surgery (ok, the prolaps didn’t occur because of less cycling. Or… did it?) During my recovery I was motivated to do something else, and that’s what I’m going to do for the months to come.   

Right now I’m collecting information, e-mailing, contacting people, reading, watching videos and ask a lot of questions. In addition I must coordinate publications. When is the right time to tell everyone what’s on my mind?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg