Når planen går i vasken

Hvis du vil vite hvorfor jeg blogger, så kan du ramle innom her: https://fjelltoppen.blogg.no/1529652564_hvordan_og_hvorfor.html

Jeg hadde ordnet meg én time kortere arbeidsdag (skulle egentlig ikke på jobb, men dro likevel. Det gikk på påkostning av ei treningsøkt) for å kunne få tilstrekkelig antall timer med søvn. Jeg skulle tross alt opp klokken 0600.

Sånn var forventningen.

Forventningen

 

Men i realiteten var det slik.

Realiteten
Realiteten

 

Hvor deilig er det ikke å være ferdig med alle nødvendig gjøremål før 12? Skikkelig deilig! Etter alle solemerker skulle jeg være hjemme før 13. Jeg skulle trene, dra på skolen, og så hjem for å regne kjemi. Uforutsette ting er ikke min styrke, spesielt ikke på privaten. Anyhow, jeg kom meg først opp klokken 0700. Owæææ, skikkelig krise, altså. Nei, det var jo strengt tatt ikke det da. Men planen min gikk jo i vasken.

Planen gikk i vasken

 

Jeg måtte da først regne kjemi, dra på skolen, trene, gjøre den uforutsette tingen, og så dra hjem. Klokken ble vel 1545 før alle gjøremål var ferdige. Og akkurat DER, føler jeg meg som den hardbarka bloggeren, influenseren. Shit, ass!

I dag ble det intervall på ellipse, styrke og sykling. Ca. to timer totalt.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg